דלג לתוכן הראשי

שירותי מחשוב למשרדי רואי חשבון

שירותי מחשוב למשרד רואי חשבון

העידן הנוכחי הטכנולוגי מגיע לכל סוגי המקצועות והענפים ולא בכדי, מדובר בשירות איכותי המאפשר אבטחת מידע ברמה גבוהה.כשאנחנו מדברים על שירותי מחשוב לעסקים אנחנו למעשה מדברים על פתרונות מחשוב לכולם, אך גם לענפים רגישים כמו מנהלי חשבונות ורואי חשבון המחזיקים בחומרים עסקיים רגישים מאד של לקוחות. במה תורמים שירותי מחשוב למשרד רואי חשבון ואיך אפשר לקבל שירות איכותי בתחום? מיד תגלו.

שירותי מחשוב למשרד רואי חשבון – איכות בשירות

אם אתם קוראים את המילים האלו אתם או מנהלי חשבונות, או רואי חשבון. וכשאתם מבצעים צעדים המאפשרים את קידום המשרד והבאתו אל עולם טכנולוגי חדשני שיביא ליעילות מומלץ שתתחילו בקבלת שירותי מחשוב למשרד רואי חשבון שיעניקו לכם חסכון במסמכים ובטפסים ובכלל, ייעול בכל מה שקשור לניהול המשרד, וניהול החומרים הרגישים של הלקוחות שלכם.

אנחנו יודעים איך זה עובד בתחום שלכם. אינספור טפסים, מסמכים, סעיפים ובירוקרטיה לא פשוטה. ואם יש לכם מספר רב של לקוחות, יש קושי בשליטה מלאה בכל הלקוחות ובהענקת תשומת הלב המלאה לכל לקוח ולקוח.

בדיוק לשם כך, וכדי שאתם לא תצטרכו או להפסיד לקוחות, או לגרום ללקוחות להמתין מדי חשוב לקבל שירותי מחשוב לעסקים בכלל וכמובן שירותי מחשוב למשרד רואי חשבון בפרט שהוכן במיוחד לשם כך.

כיום, ישנן תוכנות ייעודיות המותאמות באופן מושלם לצורך העסקי שלכם ובעצם התוכנה שולטת בכל ההתקשרות מול הלקוח, ובכל המידע והגורמים הקשורים אליו. כך אתם חוסכים זמן ופעילות ויכולים לנהל את העסק כראוי, כאשר כל לקוח ולקוח מקבל את מלוא תשומת הלב.

אנחנו בחברת SySmarter, חברה מקצועית המתמחה במתן שירותי IT לחברות, ומשרדי רואי חשבון מאמינים שלא מדובר בשירות שהוא אך ורק שירות לקוחות, אם כי שירות איכותי וממוחשב שהופך את כל הבסיס של המשרד שלכם למערך משומן איכותי וטכנולוגי. אתם יכולים להמשיך וליהנות מהעיסוק שלשמו אתם כאן, והעסק ימשיך לעבוד לבד.

כאן מתחדשים ומתייעלים

כולנו זוכרים איך התנהלו בעבר רואי החשבון ויועצי המס עם טבלאות האקסל המורכבות והנוסחאות המשוכפלות לתאים. מי היה המאמין ששנת 2021 תביא איתה הקלה כל כך משמעותית בסיוע של הטמעת תוכנה ייעודית המאפשרת לנו לעבוד בסביבה בטוחה ברשת, ומול גורמים איכותיים בירוקרטיים ללא שום חשש בטחוני.

העבודה לא מסתיימת ברגע שאנחנו מכניסים את הטכנולוגיה אל תוך המשרד. חשוב לעמוד בתקני החוק, חשוב לשמור על החומר מסווג מספיק וחשוב ליישם את התקנות הרלוונטיות.

בחברת סיסמארטר מודעים לרגישות החומרים המשרדיים שלכם, והסיווג, הביטחון והדיסקרטיות הם מעל לכל.

 

מה הכי חשוב לוודא לפני שניגשים להתייעלות המשרדית?

יש לוודא עם חברות ה IT המעניקה את השירות שהמידע נשאר חסוי, ושהגישה הניתנת היא למורשים בלבד. כמו כן, יש לוודא גיבוי החומרים בשרתים. כאמור, אין שום סיבה שהחומרים שלכם יסתובבו באופן חופשי לעיניים שאינן רצויות ולרגישות הסיטואציה יש רלוונטיות גבוהה מאד.

מחשוב לעסקים קטנים או גדולים בכל התחומים בכלל, ובפרט בתחום ראיית החשבון מתרכזים בתשתית איכותית שעומדת בתקנות החוק להגנת הפרטיות. זה לא משנה אם השרד מנוהל על ידי מאות אנשים, או אדם אחד. יש כאן מידע מאד רגיש ורמת הסיווג והסיכון מצריכים תשתית איכותית, מאובטחת ובאיכות שאין להתפשר עליה.

זנקו למעלה עם טכנולוגיה חדשנית

בכל תחום, כל שירות, כל עיסוק וכל משרד אם יש לכם את ההזדמנות להטיס את העסק שלכם מעלה, אל תהססו. פתרונות מחשוב לעסק בין אם אלו פתרונות מחשוב לעסקים קטנים ובין אם אלו שירותי תמיכת מחשוב לעסקים יכולים לייעל את העסק.

אין למעשה מה להתלבט, מדובר במערכות ממוחשבות המותאמות לכם אישית ויביאו להרחבה מהותית של רווחיות המשרד, חיסכון בעלויות וחיסכון בעגמת נפש. בנוסף, ככל שתתקדמו עם הטכנולוגיה, כך הלקוחות שלכם יבינו שאתם חברה רצינית שמתקדמת עם העולם, ולא נשארת מאחור.

שירות ממוחשב של אחסון וגיבוי המידע, אבטחת מידע, מחשוב ענן וכמובן גם שירותי IT באיכות גבוהה אפשר להשיג אצל אנשי המקצוע המתמחים בתחום. כשאתם בוחרים את אנשי המקצוע וודאו שאכן הם מוסמכים פורמלית לטפל במערכות הללו, וצרו פגישה מקדימה בה תקבלו הסבר מלא על התוכנה, ועל המערכת.

מה כוללים שירותי מחשוב לרואי חשבון

שירותי מחשוב לרואי חשבון כוללים בתוכם לא מעט פתרונות ממוחשבים וביניהם:

  • תמיכה בתפעול המערכת
  • תמיכה בהתקנת התוכנות הייעודיות לשימוש המשרד
  • תמיכה במדפסות הרשת
  • תמיכה בציוד התקשורת
  • תפעול רשתות ויוזרים
  • תפעול שירותי אחסון
  • תפעול שירותי ענן
  • תמיכה ותפעול חשבונות דואר אלקטרוני משרדיים

את כל אלו אפשר כמובן להתאים באופן אישי אל צורכי המשרד הספציפי של רואי החשבון. בעיקר כאשר מדובר במשרדים בעלי מספר רב של עובדים יש חשיבות לרגישות התפעול ולפיתרון תקלות באופן מיידי. משרדים קטנים יותר זקוקים גם הם כמובן לתמיכה הטכנית, ובמקרה כזה אפשר לבחור חברת IT המעניקה פתרונות מחשוב למשרדים קטנים באופן ספציפי ללא בזבוז עלויות.

למה תמיכה במערכת היא חשובה?

כשאתם, כמשרד רואי חשבון או משרד מנהלי חשבונות אל חברות IT מקצועיות על מנת לקבל שירותי מחשוב עסקי מומלץ שתבקשו להבין באופן מדוקדק מה חבילת התמיכה כוללת.

היות ובמשרדי רואי חשבון יש רגישות רבה בכל מה שקשור לחומרים הנמצאים ברשת המשרדית וכמובן לגיבוי, לאחסון ולפעילות התקינה של עמדות המחשב, יש לשבת ולבצע פגישה של תיאום ציפיות וקבלת הדרכה מקצועית על המערכת שהולכת להיות מותקנת במשרדכם. אם תאבדו את הגישה לרשת זה עלול להשליך על העבודה שלכם מול מערכות המחשוב הבירוקרטיות עמן אתם עובדים ביומיום באופן שוטף.

איך יודעים אם שירותי הIT  שאתם מקבלים איכותיים?

על מנת לבחור חברת IT איכותית המעניקה לכם שירותי מחשוב לרואי חשבון חשוב שתוודאו שיש לחברה מספיק נסיון וכמובן, אמינות. החברה חייבת להיות מעודכנת ברמה הטכנולוגית במגוון האופציות.

כמו כן, עליה להציע לכם תמיכה מרחוק, תחזוק ותפעול המערכות ולהעניק לכם את השירות הכי גבוהה ברמת הרגישות, ובכלל. על האנשים שהיא מעסיקה להיות מקצועיים, מיומנים וכאלו שעברו את ההכשרה הרלוונטית לעסוק בתחומים הרלוונטיים לכם. על החברה להיות ברמת זמינות גבוהה, כזו שתעניק מענה מיידי ואם לא מיידי לפחות בטווח זמן סביר וללא זמן המתנה ארוך מדי. כל עוד תשמרו על פרמטרים אלו, תוכלו למצוא את חברת ה-IT המושלמת שתעניק לכם את מלוא תשומת הלב המקצועית לה אתם ראויים.

אל תהססו לבקש ימי הדרכה וליווי מקצועי. כמובן שאתם לא צריכים עכשיו לקבל הדרכה מקצועית ברמה שבה אתם תצטרכו לתפעל את כל המערכת לבדכם. אבל גם כלקוחות, כמנהלי המשרד, כמנכלים, או כמנהלי השיווק כל מה שאתם כן צריכים לדעת זה מה קורה בשטח.

כשאתם שוכרים את אנשי המקצוע הטובים ביותר עליהם אתם סומכים יותר מהכל, עדיין חשוב להיות עם האצבע על הדופק. ברמה כזאת שגם אתם תצליחו לנהל את העסק, וגם לדעת פחות או יותר מה קורה.

אחרי הכל, אנחנו בחברת SySmarter מבינים שהנכס הכי גדול שלכם הוא החברה שלכם, ובמקצוע כמו ראיית חשבון והנהלת חשבונות הביטחון, האמון והרגישות הם החשובים ביותר.