דלג לתוכן הראשי

מרכזייה בענן

תקשורת מעולם אחר

מרכזייה וירטואלית גמישה ומותאמת אישית

נתחיל מהסוף: מרכזייה בענן היא ה-דרך לייעול וחיסכון אדיר בעלויות התקשורת והטלפוניה של העסק.

אתם בטוח רוצים אחת כזאת.

המטרה שלנו ב- SySmarter היא להנגיש עבורכם את הטכנולוגיות המרגשות ביותר של העשור האחרון, אלה המאפשרות לקבל ולהוציא שיחות עסקיות בלי קשר למיקומכם הגיאוגרפי, להקים או לצמצם שלוחות בלחיצת כפתור בלי להקצות חומרה ייעודית ויקרה, ולשפר ביצועים עם כלי ניטור התומכים בהשגת יעדים ותפוקות.

באמצעות המרכזייה הווירטואלית, מחשב המחובר לרשת, סמארטפון או אפליקציה, יוכלו לנהל באופן היעיל ביותר את מערך הנתונים של העסק, כמו דוחות מתקשרים, ניתוב השיחות, מעקב עומסים ועוד.

שירותי המרכזייה כוללים החל מחיבור טלפוני באמצעות האינטרנט, חיבור לציוד אנלוגי כמו פקס ואפילו עבור אזעקה לדלת, עבודה מרחוק באמצעות המכשירים הניידים, וכמובן שירותים רגילים של מרכזייה כמו החזקת שיחה, שיחת ועידה, חסימת שיחות בזמן מסוים, ניתוב של שיחות, שפות ללא הגבלה ועוד. מרכזיה בענן מציעה גם את כל שירותי עידן המודרני כמו מעגלי המתנת תורים בעלי יכולת לשיפור ביצועים, העברה למוקדי הודעות, הפניית שיחות ליעדים, תא קולי ללא הגבלה או מוזיקת המתנה ייעודית לכל מחלקה בעסק.

 

ריכזנו לכם את כל יתרונות המרכזייה בענן:

חסכונית באופן מדהים

מרכזייה בענן מחוברת לרשת ולמעשה "תופסת טרמפ" על הרשת הקיימת בעסק, ולכן מייצרת חיסכון עצום לכל מערך התקשורת הקווית בעסק:

שיחות ללא עלות בין שלוחות העסק

תשלום על בסיס מספר השלוחות

שיחות פנים וחוץ בעלויות נמוכות מאד

אין צורך לרכוש תכנה

יעילה

100% זמינות ביצירת קשר מכל מקום בארץ ובעולם

תקשורת בין סניפית מכל מקום

אפשרות לשלוחות במכשירים הניידים או בבית

הפניית שיחות לכל מכשיר טלפון או ל- VOIP

חדרי ישיבות וירטואליים

התראות לשיחות נכנסות מחוץ לשעות הפעילות

שיחה מזוהה

תפריט קולי לכל מחלקה בעסק IVR

ניהול תורים והמתנה בתור

ידידותית

עם מרכזייה בענן, פשטות התקשורת שלכם עולה בכמה רמות. תוכלו לעשות מגוון פעולות דרך האינטרנט 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. היא גם ידידותית מאוד לתחזוקה, ע"י גורם אחד בלבד.

ולא תופסת מקום

מרכזיית ענן מפנה מקום נרחב במשרד ובעסק וחוסכת הוצאות תפעול עבור מקומות אחסון, כמו חדרי תקשורת או שרתים מקומיים.

 

מרכזיה טלפון בענן – קחו את הארגון שלב אחד קדימה

 

ההתקדמות הטכנולוגית של מחשוב ואחסון נתונים בענן שינתה את הדרך בה אנו מנהלים עסקים, ובכך מרכזיות טלפוניות הפכו חדשניות באופן יוצא דופן. מרכזיות טלפון מבוססות ענן מחוללות מהפכה בתעשייה על ידי מתן חלופה זריזה, חסכונית וגמישה למערכות מקומיות מסורתיות. על ידי מעבר למערכת מבוססת ענן, ארגונים יכולים לנהל בצורה חלקה את רשתות התקשורת שלהם, מה שמאפשר להם להישאר צעד אחד קדימה בעולם הדיגיטלי המהיר של היום.

מרכזיה טלפון בענן – מהי?

מרכזיית טלפון מבוססת ענן היא פלטפורמת תקשורת וירטואלית המתארחת בשרתים מרוחקים המנוהלים על ידי ספק שירות. אופציה זו מאפשרת לארגונים לגשת לשירותי טלפוניה חדשנית דרך האינטרנט ללא צורך בחומרה פיזית או התקנות מורכבות באתר. גישה חדשנית זו לטלפוניה מציעה קשת נרחבת של יתרונות שמערכות מסורתיות פשוט לא יכולות להציע.

מהם היתרונות המרכזיים של טלפוניה בענן?

כל בעל חברה, מותג או עסק כיום מחפש איך להתקדם יחד עם הטכנולוגיה החדשנית. העידן הדינמי בו אנחנו נמצאים מלמד אותנו שאנחנו יכולים כיום לנהל את העסק מכל מקום, בכל שעה ובכל רגע. כל שעלינו לעשות הוא לבחור תשתית חכמה, חדשנית וחזקה מספיק על מנת שנוכל באמת לעשות זאת. ניהול נכון וחלק של עסק מתבסס על מרכזיה טלפונית חכמה, חזקה, ואיכותית שיכולה גם להכיל בתוכה לא רק טכנולוגיה חדשנית לביצוע טלפוניה אלא גם אבטחת מידע, תשתית חזקה, תמיכה טכנית פיזית ומרחוק ובכלל, צוות שתומך בנו 24 שעות ביממה.

כמו לכל מוצר חדשני, גם כאשר אתם חושבים על מרכזיה טלפון בענן או כל אלמנט חדשני אחר של מרכזיה יש לבחון היטב את היתרונות. כאשר מדובר על מרכזיית טלפוניה בענן ישנם לא מעט יתרונות, המרכזיים שבהם:

חיסכון בעלויות

על ידי ביטול הצורך בחומרה ותחזוקה יקרים, מרכזיות טלפון מבוססות ענן מציעות הפחתה משמעותית בעלויות התפעול. ארגונים משלמים רק עבור השירותים שבהם הם משתמשים, מה שמאפשר להם להקצות משאבים בצורה יעילה יותר ולהימנע מהקצאת תשתית יקרה.

 

הרחבה טכנולוגית

מרכזיות טלפון מבוססות ענן ניתנות להרחבה, מה שמאפשר לארגונים להסתגל במהירות לשינויים. ככל שעסקים גדלים או מצטמצמים, הם יכולים בקלות להוסיף או להסיר קווים ותכונות מבלי להיגרר אל עלויות נוספות.

 

גמישות

עם מערכת מבוססת ענן, הצוות המקצועי יוכל לגשת לשירותי הטלפון מכל מכשיר המחובר לאינטרנט, כגון סמארטפונים, מחשבים ניידים או טאבלטים. אופציה זו מאפשרת לארגונים לתמוך בעבודה מרחוק ובצוותים וירטואליים בצורה יעילה יותר תוך קידום העבודה באופן נייד וזריז.

 

תכונות משופרות

מרכזיות טלפון מבוססות ענן מציעות מערך של תכונות מתקדמות, כולל שיחות ועידה בווידאו, הקלטת שיחות, דואר קולי לדואר אלקטרוני ואינטגרציה עם CRM וכלי שיתוף פעולה. תכונות אלו לא רק מייעלות תקשורת אלא גם מקדמות פרודוקטיביות ושיתוף פעולה בין חברי הצוות.

 

אמינות ואבטחה משופרים

על ידי אירוח שירותי טלפון בשרתים מרוחקים ומאובטחים, מרכזיות מבוססות ענן מפחיתות את הסיכון להשבתה ומספקות התאוששות מובנית מאירועי פריצה או קריסה. ספקי שירותים גם משקיעים באמצעי אבטחה חזקים כדי להגן על נתונים רגישים ולשמור על עמידה בתקנים בתעשייה.

מהו התהליך של מעבר למרכזיית טלפון בענן?

מעבר למרכזיית טלפון מבוססת ענן הוא תהליך פשוט הכולל בדרך כלל את השלבים הבאים:

הערכת תשתית נוכחית

התחילו בהערכת מערכת התקשורת הקיימת כדי לזהות חוסר יעילות, צווארי בקבוק ואזורים לשיפור.

 

ספק שירות

בחרו ספק מרכזי מבוסס ענן המציע מגוון מקיף של שירותים המותאמים לצרכי הארגון שלכם.

 

תכנית מעבר מסודרת

תכנית מפורטת המתארת את הצעדים, המשאבים ולוחות הזמנים הדרושים למעבר חלק תסייע לכם ותקל עליכם את המעבר.

 

הדרכת עובדים

וודאו שכל העובדים מכירים את המערכת החדשה ותכונותיה באמצעות מפגשי הדרכה ומדריכים למשתמש.

 

מעקב ואופטימיזציה

עקבו באופן רציף אחר הביצועים של מרכזיית הטלפון מבוססת הענן והטמיעו שינויים לפי הצורך כדי לייעל את היעילות והאפקטיביות.

מרכזיית טלפון בענן וטכנולוגיה חדשנית – אתם זקוקים לזה

עתיד התקשורת טמון בענן. ככל שעסקים ממשיכים לאמץ טרנספורמציה דיגיטלית, מרכזיות טלפון מבוססות ענן ימלאו תפקיד קריטי בטיפוח תקשורת ושיתוף פעולה יעילים.

על ידי מעבר למערכת מבוססת ענן, ארגונים יכולים לנצל את החיסכון בעלויות, הרחבה דיגיטלית, גמישות ושלל תכונות מתקדמות שמערכות מסורתיות פשוט לא יכולות להציע. הגיע הזמן לעשות את המעבר ולהניע את הארגון שלכם צעד אחד קדימה אל עתיד התקשורת.

מרכזיית טלפון בענן – שאלות ותשובות

מהי מרכזיית טלפון מבוססת ענן?

מרכזיית טלפון מבוססת ענן היא פלטפורמת תקשורת וירטואלית שמתארחת בשרתים מרוחקים. שרתים אלו מנוהלים על ידי ספק שירות מקצועי וברמה גבוהה אותו אתם בוחרים לשם כך.

 

כיצד מרכזית טלפונים מבוססת ענן יכולה להועיל לארגון שלי?

מרכזיות טלפון מבוססות ענן מציעות מספר יתרונות מרכזיים לארגונים. הארגון שלכם יכול להפחית את עלויות התפעול, להסתגל בקלות לשינויים, לתמוך בעבודה מרחוק, לגשת לתכונות תקשורת מתקדמות ולהבטיח אבטחת הנתונים.

 

אילו שלבים כרוכים במעבר למרכזית טלפון מבוססת ענן?

מעבר למרכזיה טלפון בענן כרוכה בדרך כלל בהערכת התשתית הנוכחית שלכם, בחירת ספק שירות, תכנון המעבר, הדרכה של עובדים וניטור ואופטימיזציה מתמדת של המערכת. כדאי לפתח תכנית הגירה מפורטת ולעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם ספק השירות שבחרתם כדי להבטיח מעבר מהיר וללא שיבושים ותקלות.

 

כיצד יכולות מרכזיות טלפון מבוססות ענן לתמוך בעבודה מרחוק ובצוותים וירטואליים?

מרכזיות טלפון מבוססות ענן מציעות גמישות בכך שהן מאפשרות לעובדים לגשת לשירותי טלפון מכל מכשיר המחובר לאינטרנט. תכונות מתקדמות כמו שיחות ועידה בווידאו, הקלטת שיחות ושילוב עם כלי שיתוף פעולה עוזרים לייעל את התקשורת ושיתוף הפעולה בין חברי הצוות, ללא קשר למיקומם.

אנחנו בחברת sysmarter שמחים להעניק לכם את שירותי הטלפוניה בענן הטובים ביותר. החברה היא חברה מקצועית, דינמית, ודוגלת במצוינות ומחויבות אישית המביאה לתוצאות איכותיות תוך הקשבה לכל צורך ובקשה ובסבלנות וחיוך. אנחנו מזמינים אתכם ליהנות משירותי מרכזיית טלפון בענן שתביא להתנהלות חלקה וטובה יותר לחברה שלכם.