דלג לתוכן הראשי

מרכזייה בענן

תקשורת מעולם אחר

מרכזייה וירטואלית גמישה ומותאמת אישית

נתחיל מהסוף: מרכזייה בענן היא ה-דרך לייעול וחיסכון אדיר בעלויות התקשורת והטלפוניה של העסק.
אתם בטוח רוצים אחת כזאת.

המטרה שלנו ב- SySmarter היא להנגיש עבורכם את הטכנולוגיות המרגשות ביותר של העשור האחרון, אלה המאפשרות לקבל ולהוציא שיחות עסקיות בלי קשר למיקומכם הגיאוגרפי, להקים או לצמצם שלוחות בלחיצת כפתור בלי להקצות חומרה ייעודית ויקרה, ולשפר ביצועים עם כלי ניטור התומכים בהשגת יעדים ותפוקות.

באמצעות המרכזייה הווירטואלית, מחשב המחובר לרשת, סמארטפון או אפליקציה, יוכלו לנהל באופן היעיל ביותר את מערך הנתונים של העסק, כמו דוחות מתקשרים, ניתוב השיחות, מעקב עומסים ועוד.
שירותי המרכזייה כוללים החל מחיבור טלפוני באמצעות האינטרנט, חיבור לציוד אנלוגי כמו פקס ואפילו עבור אזעקה לדלת, עבודה מרחוק באמצעות המכשירים הניידים, וכמובן שירותים רגילים של מרכזייה כמו החזקת שיחה, שיחת ועידה, חסימת שיחות בזמן מסוים, ניתוב של שיחות, שפות ללא הגבלה ועוד. מרכזיה בענן מציעה גם את כל שירותי עידן המודרני כמו מעגלי המתנת תורים בעלי יכולת לשיפור ביצועים, העברה למוקדי הודעות, הפניית שיחות ליעדים, תא קולי ללא הגבלה או מוזיקת המתנה ייעודית לכל מחלקה בעסק.


ריכזנו לכם את כל יתרונות המרכזייה בענן:

חסכונית באופן מדהים
מרכזייה בענן מחוברת לרשת ולמעשה "תופסת טרמפ" על הרשת הקיימת בעסק, ולכן מייצרת חיסכון עצום לכל מערך התקשורת הקווית בעסק:
שיחות ללא עלות בין שלוחות העסק
תשלום על בסיס מספר השלוחות
שיחות פנים וחוץ בעלויות נמוכות מאד
אין צורך לרכוש תכנה

יעילה
100% זמינות ביצירת קשר מכל מקום בארץ ובעולם
תקשורת בין סניפית מכל מקום
אפשרות לשלוחות במכשירים הניידים או בבית
הפניית שיחות לכל מכשיר טלפון או ל- VOIP
חדרי ישיבות וירטואליים
התראות לשיחות נכנסות מחוץ לשעות הפעילות
שיחה מזוהה
תפריט קולי לכל מחלקה בעסק IVR
ניהול תורים והמתנה בתור

ידידותית
עם מרכזייה בענן, פשטות התקשורת שלכם עולה בכמה רמות. תוכלו לעשות מגוון פעולות דרך האינטרנט 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. היא גם ידידותית מאוד לתחזוקה, ע"י גורם אחד בלבד.

ולא תופסת מקום
מרכזיית ענן מפנה מקום נרחב במשרד ובעסק וחוסכת הוצאות תפעול עבור מקומות אחסון, כמו חדרי תקשורת או שרתים מקומיים.