דלג לתוכן הראשי

שירותי תמיכה וניהול רשתות

עם קצת עזרה מהחברים בסיסמארטר

אנשי תמיכה מיומנים שפותרים כל בעיה עם חיוך

יותר ויותר עסקים מגלים ששירותי תמיכה וניהול רשתות הם חלק חשוב ממערך פתרונות המחשוב הכולל של העסק. SySmarter מציעה לכם סל שירותים מקצועי עם מענה מלא לכל צרכי המחשוב שלכם; התקנה של תוכנות ותמיכה במשתמשים, אבטחת מידע, הגנה מפני איומי סייבר ועוד.

לשירותי תמיכה וניהול רשתות מקצועיים בזמינות גבוהה יש יתרונות רבים ותרומה משמעותית להצלחתכם:
חיסכון רב במשאבים כספיים, ייעול תהליכי העבודה השוטפת וניצול משאבים.
תמיכה מרחוק מאפשרת לכם לקבל סיוע מידי לתקלות ברשת במשרד בכל עת.

תומכים בכם מכל מקום
בקרוב תשאלו את עצמכם איך הסתדרתם עד היום.
מחלקת ה- Help Desk שלנו מקצועית וידידותית, ומנוסה מאוד בכל היבטי העבודה הארגונית. המטרה שלנו היא להעמיד לרשותכם שירות אישי, גמיש וזמין תמיד.

נותנים את העצות הנכונות
מעוניינים בשליטה מבוקרת ואיכותית בכלל המערכות הממוחשבות בעסק? קיבלתם. רבים מהעסקים חווים בעיות עקב מערכות מחשוב שאינן הולמות את צרכיהם. המומחים שלנו ישמחו לסייע, לייעץ ולהנחות אתכם בכל טעות או בעיה שאתם נתקלים בה.

Help Desk בזמן אמת
נתקלתם בתקלה? אנשי התמיכה שלנו ינטרו מכל מקום ובזמן אמת את קריאת השירות שלכם עד לבירור יסודי של מקור התקלה, תוך עדכון אונליין בסטטוס הטיפול

יתרונות בשירותי תמיכה וניהול רשתות

בעזרת שירותי תמיכה וניהול רשתות לעסקים, תקלות מחשב ורשתות בעסק מזוהות באופן מיידי כאשר צוות התמיכה המוסמכים שלנו מאבחנים את מקור הבעיה עד למציאת הפתרון, שירותי ניהול הרשת שאנו מספקים כוללים ניהול פרואקטיבי מסביב לשעון של רשת התקשורת מתמיכה בסיסית ועד תמיכה של הכל כלול, ניתן להתאים באופן אישי את רמת השירות לכל ארגון. 

מה שירותי התמיכה שלנו כוללים? 

* תחזורה וניטור הרשת
* ניטור התקני רשת מחוברים
* זמינות 24/7, יומין אירועים גיבוי וניטור 
* דוח סטטוס חודשי
* ניהול תוכנות אנטי וירוס ורישוי
* יישום שדרוגים, תיקונים ושיפורים נחוצים
* אבטחה, שיתוף קבצים וניהול משתמשים

אין צורך לאבד זמן יקר בהשבתה של העבודה בעת תקלה שמתרחשת, שירותי ניהול רשתות שלנו מציעים פתרון בר קיימא שמחזיק את החברה ומצעיד אותה צעד אחד קדימה.