דלג לתוכן הראשי

איך לבחור חברת שירותי מחשוב לעסק

סיסמארטר | עלה ב:


ספרו לחברים:

שירותי IT ותמיכה טכנית לעסק

כיום, לכל ארגון, חברה או עסק קיים מערך של מחשבים המאפשר את קיומו של העסק ומכיל בתוכו את כל הנתונים והמידע של העסק, את התוכנות המשמשות את העובדים ועוד. מדי פעם קורה שלמחשבים או שלפתרונות המחשוב של העסק יש תקלה מסוימת, והיא דורשת סיוע חיצוני של טכנאי מחשבים מקצועי.

☑️ טכנאי מחשבים ורשתות מקצועים ומוסכמים

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות

☑️ שירות מקיף ומקצועי

☑️ מתמחים במגוון רחב של פתרונות מחשוב ואבטחת מידע

☑️ הקפדה על מקצועיות, אמינות ומחיר הוגן

במקרה של תקלה, ספקי תמיכת המחשבים  עומדים לשירותכם ומספקים שירותי תמיכת מחשבים לעסקים. שירותי התמיכה מגיעים במספר דרכים:

סיוע מרחוק

התחברות על ידי תומך טכני מוסמך ומקצועי למחשב או לשרת בעסק עד לתיקון הבעיה. החיבור מבוצע באופן מאובטח ובאישור הלקוח בתיאום מראש.

הגעת טכנאי מחשבים 

שירות הגעת טכנאי לאתר הלקוח הינו שירות של טכנאי המחשבים מוסמך ומקצועי המגיע לטפל במחשב באתר הלקוח אם וכאשר התמיכה המרחוקת לא הצליחה לטפל בתקלה, יגיע טכנאי המחשבים והרשתות לאתר לטפל לאבחן ולטפל בתקלה באופן מקצועי

במה מטפלת תמיכת מחשבים?

תמיכת מחשבים אחראית על התקלות שמקורן בתוכנות, בחומרה, במחשבים הניידים, במחשבים הנייחים, בשרתי העסק, בענן, באבטחת המידע, ברשתות תקשורת שונות, באינטגרציה של מערכות התקשורת, בניהול מערכות המידע, ועוד.

אצלנן בסיסמארטר טכנולוגיות הצוותים המקצועיים יודעים לפתור מגוון עצום של בעיות באופן מהיר ויעיל. הטכנאים שלנו צברו ידע עשיר בתחום וכמו כן צברו גם ניסיון פרקטי בשטח על ידי איתור תקלות בשטח ותיקונן. הניסיון הרב של הטכנאים שלנו מאפשר להם לפתור מגוון רחב של תקלות בכל תחומי המחשבים.

האם יש לנקוט בפעולות תחזוקה מראש?

התשובה היא כן. כדי להקדים רפואה למכה יש לנקוט בפעולות תחזוקה שונות אשר ימנעו תקלות עתידיות. תחזוקה היא כשלעצמה משימה מורכבת הדורשת לבנות תוכנית מותאמת לכל לקוח באופן אישי בהתאם למערכות המחשבים שברשותו, אך היא הכרחית אם רוצים למנוע תקלות עתידיות אשר עלולות לשבש את סדר היום של העסק ואת מהלך העבודה וההתנהלות התקינים שלו.

עוד סיבה שתחזוקה היא כל כך חשובה, מעבר לכך שתקלה "תוקעת" את התפקוד הרגיל של העסק ביומיום, היא שתחנת עבודה ממוחשבת שאינה מתפקדת (בשל תקלה) – עולה לכם כסף. עדיף להשקיע משאבים בתיקון בעיות/במניעתן מראש, מאשר להישאר עם התקלה, שכן זה יוצא לכם משתלם יותר.

בנוסף, עובד שאינו יכול לתפקד בעמדתו עדיין ממשיך לקבל משכורת על אותו יום עבודה גם מבלי שביצע את מטלותיו – הפסד נוסף של העסק. כמובן שגם אותו עובד עשוי לחוות תסכול בזמן ההמתנה לתיקון המחשב, סיבה נוספת לכך שמומלץ למנוע את התקלות מראש או לפחות לתקן אותן ברגע שהן צצות ולא לחכות לרגע האחרון.

פעולות תחזוקה 

אנו בסיסמארטר טכנולוגיות מתאמים איתכם ביצוע של פעולות תחזוקה מקצועיות שונות במערכות המחשוב של העסק שלכם, כך שאתם יכולים להיות רגועים ולדעת שאתם כל הזמן בידיים טובות. טכנאי המחשבים שלנו והצוותים המקצועיים הנוספים שלנו הם בעלי ידע מקצועי נרחב בתחום וניסיון של שנים, ודוגלים בהענקת השירות המסור ואמין ביותר. מטרת פעולות התחזוקה היא להשאיר אתכם בראש שקט ושלא תעלה בעתיד שום בעיה אשר תפריע להתנהלות היומיומית שלכם בעסק.

רק תבחרו

לכל ארגון, חברה או בית עסק קיימים צרכים אחרים בהתאם לאילוציו, למטרותיו העסקיות למאפייניו ועוד. לכל עסק מתאימה חבילת תמיכה מעט שונה – יש עסקים הצריכים בשירות הכולל מספר שעות בשבוע, ויש כאלו הצריכים מספר שעות ביום. לכן יצרנו חבילות תמיכה שונות כדי שכל עסק יוכל לבחור את חבילת התמיכה המתאימה לו. ביניהן: ריטיינר, בנק שעות ועוד מספר אופציות נוספות.

מוקד תמיכה טלפונית – אנו בסיסמארטר טכנולוגיות מספקים תמיכה טכנית טלפונית עבור כל לקוחותינו. בתיאום מראש ובאישורכם בלבד, אנו נוכל להיקשר אל עמדת המחשב התקולה ולטפל בתקלה או לחילופין להדריך אתכם טלפונית כיצד לפתור את הבעיה. אין מה לחשוש – הכול נעשה תחת אבטחה מלאה ויסודית כך שאין סיכוי לפריצות של גורמים זדוניים שונים.

תמיכה פיזית בתחנות העבודה בשרתים ארגוניים, או ברשתות מחשבים בעסק עצמו – במקרים בהם לא ניתן לפתור את התקלה מרחוק, אנו שולחים אליכם טכנאי מקצועי שמגיע עד למשרדי העסק שלכם. מדובר בתקלות כמו החלפת ציוד פיזי, תיקון תשתיות, תקלות חומרה ועוד.

בנק שעות – זוהי חבילת שירות המשתלמת ביותר עבור עסקים הצורכים תמיכה או תחזוקה של מספר שעות בתדירות יחסית גבוהה. החבילה משלבת תמיכה מרחוק וגם תמיכה במשרדי הלקוח על פי הצורך. כך, במקום לשלם על כל שעת תמיכה בנפרד, אתם רוכשים חבילה של מספר שעות תמיכה מראש באופן מוזל וחוסכים עלויות.

שירותי IT מקיפים –  חבילה מיוחדת של "הכול כלול". זוהי חבילת שירותי מחשוב מלאה, הכוללת את כל פעולות התחזוקה והתמיכה למערכות המחשוב של העסק. קריאות שירות של לקוח ות שירותי IT יעברו למוקד הטךפוני לתמיכה מרחוק . כמו כן, בתקלות בהן לא ניתן לטפל מרחוק, יישלח אליכם למשרדים טכנאי מחשבים מומחה . עם חבילה זאת אתם בעיקר מורידים בעצמכם הרבה לחץ וכאב ראש, ויודעים שהכול מטופל בידיים טובות.

אז מה השרות כולל?

טיפול מלא בתקלות על ידי מנהל רשת מקצועי, מנוסה ומיומן.
תחזוקה שוטפת לצד טיפולים מונעים עבור החומרה, התוכנה ושאר הציוד של פתרונות המחשוב לעסקים שברשותכם.אבטחת מידע והגנתו מפני האקרים.
החבילה היא ללא הגבלה – ללא הגבלה בכמות הפניות למוקד, .
החבילה כוללת  עדכון אחריות ורישיונות על מוצרי חומרה ותוכנה רשיונות אנטי וירוס וכו'

השירות שלנו

בכל פנייה שאנו מקבלים מכם בנוגע לתמיכת מחשבים לעסק, אנו מעניקים לכם את השירות האדיב, האמין והמסור ביותר. אנו מקפידים על מתן שירות לקוחות מקצועי, איכותי ויסודי, כדי לסייע לכם כמה שאפשר בפתרון הבעיה ובאופן המהיר והזמין ביותר על מנת שתוכלו לחזור לשגרת העבודה שלכם בעסק באופן מיידי.

הנה 4 עקרונות שאנו תמיד מקפידים עליהם במתן השירות שלנו:

תמיד כאן בשבילכם – אנחנו עומדים כאן לשירותכם בכל רגע כדי לפתור עבורכם כל תקלה בהקדם האפשרי. כל פנייה מקבלת התייחסות רצינית ויסודית ביותר.

מקצועיות וניסיון – כל הטכנאים שלנו הם טכנאים מקצועיים ומוכשרים בעלי ניסיון רב-שנים וידע עשיר בתחום המחשבים ופתרונות המחשוב לעסקים, כך שהם מכירים מקרוב את עולם התוכנה, החומרה והציוד לעסקים וידעו להתאים עבורכם את הפתרון המדויק לתקלה.

שירות מהיר – אנו מספקים עבורכם שירותי תמיכה טכנית עם זמינות מירבית ומיידית, כך שנוכל לתת לכם מענה מהיר ככל האפשר לתקלה שצצה. אם לא ניתן לפתור את התקלה באופן טלפוני, יישלח אליכם נציג עד לבית העסק בהקדם האפשרי כדי שתוכלו לחזור לשגרה במהרה. אנחנו יודעים עד כמה זמן הוא גורם קריטי כשזה נוגע לעסק שלך, ואנחנו תמיד נעשה הכול כדי שהעסק שלך יוכל לחזור לשגרה בהקדם.

התאמה אישית – התאמת הפתרונות לתקלות נעשית באופן מותאם ללקוח ולצרכי העסק. אנו תמיד מקשיבים ללקוח, לחששותיו, לאילוציו ולצרכיו ובהתאם מוצאים את הפתרון האידיאלי שגם יפתור את התקלה וגם יספק את רצונותיו המלאים של הלקוח כדי שבסופו של דבר אתם תצאו מרוצים.

 

לא כדאי לפספס גם את אלו..

לכל הכתבות >